کارآفیس تمام ابزارهای مورد نیاز مدیریت رزروها، سفارشها، موجودی انبار و کارکنان رستوران را با دقت و سهولت بالا فراهم میکند. رستورانهای ایرانی با چالشهایی مانند باشگاه مشتریان حرفه ای، مدیریت بهینه میزها ، جلوگیری از هدررفت مواد غذایی ، و ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان روبهرو هستند. با استفاده از نرمافزار یکپارچه مدیریت رستوران کارآفیس، میتوانید رزروهای آنلاین را مدیریت کنید، سفارشها را بدون خطا ثبت کنید، موجودی مواد اولیه را در لحظه کنترل کنید و عملکرد کارکنان را زیر نظر داشته باشید.
با بیشترین دقت ممکن سفارش بگیرید
اتصال POS به نمایشگر آشپزخانه، مدیریت میز و سفارش را آسان میکند. سفارشها مستقیم به آشپزخانه میروند و ارتباط سریع، زمان انتظار را کم و تجربه مشتری را بهتر میسازد.
در شرایط رقابتی بازار، داشتن چنین سیستمی به معنای کاهش اتلاف وقت، افزایش بهرهوری و ارائه خدماتی حرفهایتر است.
رزرو میز هرگز به این سادگی نبوده است
با سیستم رزرواسیون آنلاین، مشتریان بهراحتی میز دلخواهشان را رزرو میکنند و میزهای ثبتشده روی نقشه سالن نمایش داده میشود.
نقشه سالن قابل ویرایش و سفارشیسازی است و با ابزار گرافیکی میتوانید چیدمان میزها را متناسب با فضای رستوران تنظیم کنید.
کارآفیس با رفع خطاهای رزرو و هماهنگی سالن و پذیرش، رضایت مشتری و بهرهوری سالن را افزایش میدهد و زمان انتظار را کاهش میدهد.

هیچوقت با کمبود موجودی مواجه نشوید
سیستم مدیریت موجودی کارآفیس، کمبود اقلام رستوران را برطرف میکند. تأمین موجودی به دو روش خودکار برای مواد پرمصرف و دستی برای اقلام خاص انجام میشود. همچنین ایجاد و پیگیری سفارشات خرید آسان بوده و موجودی همواره بهروز میماند.
برنامهریزی خدمات را حرفهای انجام دهید
با زمانبندی هوشمند شیفت، برنامه کاری بهصورت خودکار یا دستی تنظیم و با کارکنان بهاشتراک گذاشته میشود. مدیریت نقشها پوشش کامل شیفتها را تضمین کرده و کارکنان همیشه از برنامه خود مطلع هستند.
گزارش سود واقعی هر غذا
با یک کلیک میفهمید کدام غذا بیشترین سود را دارد و کدام فقط وقت و هزینه میگیرد. همین گزارشها به شما کمک میکند منوی سودآورتر و هوشمندتری داشته باشید.
این ویژگیهای برجسته، مدیریت رستوران با کارآفیس را بینقص میکنند:
رزرو میز
امکان رزرو آنلاین میزها توسط مشتریان از طریق وبسایت شما.
مدیریت میزها
مدیریت آسان سفارشهای میزها با منوهای قابل تنظیم و سفارشیسازی.
سازگاری با همه دستگاهها
راهاندازی سریع روی تبلت، دسکتاپ، لپتاپ، گوشی هوشمند، کیوسک و موارد دیگر.
سفارشهای خرید
سادهسازی فرآیند خرید و پیگیری رسیدها.
نقشه سالن سفارشی
نمایش زنده نقشه سالن، میزهای نیازمند خدمات را فوری نشان داده و رضایت و گردش آنها را بهبود میدهد.
تأمین موجودی
پیگیری موجودی با بهروزرسانی خودکار و قوانین تأمین مجدد.
برنامه و زمانبندی کارکنان
برنامهریزی و مدیریت خودکار شیفتها و اشتراکگذاری فوری برنامه کاری کارکنان
باشگاه مشتریانامکان ایجاد تخفیفهای هوشمند و کمپینهای هدفمند از طریق CRM داخلی.
مدیریت چندشعبهای
قابلیت ایجاد سطوح دسترسی برای کارمندان، و داشبورد مدیریتی موبایل
در صورت تمایل به دریافت مشاوره ی رایگان فرم ذیل را تکمیل نمایید
