Skip to Content

نرم‌افزار مدیریت مؤسسه حقوقی و دفتر وکالت

بهترین راهکار نرم‌افزاری برای مدیریت مؤسسه حقوقی و دفتر وکالت


​​

 رایگان شروع کنید​​​​​​​​​​ 

​​درخواست مشاو​​ره





  

با کارآفیس می‌توانید وب‌سایتی اختصاصی برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید، نوبت‌گیری انجام دهید، پرونده‌ها را مدیریت کرده و مدارک را به‌صورت امن ذخیره و امضاء کنید. ترکیب این قابلیت‌ها با سیستم پیشرفته گزارش‌دهی و صدور صورت‌حساب، کارآفیس را به بهترین راه‌حل برای دفاتر حقوقی در ایران تبدیل می‌کند. از آنجا که فرآیندهای حقوقی نیاز به دقت و سرعت دارند، کارآفیس ابزارهای قدرتمندی را برای مدیریت زمان و هزینه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بدون نگرانی از جزئیات، تمرکز خود را روی پرونده‌ها و مشتریان خود حفظ کنید.

سایت آماده برای نوبت‌گیری

با استفاده از سایت‌ساز مبتنی بر هوش مصنوعی کارآفیس، یک وب‌سایت چشم‌نواز ایجاد کنید.

با استفادهاز چند عکس و المان‌های کشیدنی و رها کردنی (Drag Drop)، طراحی سایت خود را به راحتی انجام دهید. هیچ نیازی به مهارت‌های کدنویسی ندارید.

انواع نوبت ها در سایت نمایش داده می شوند تا مشتریان بتوانند مشاوره های خود را رزرو کنند. 



انواع نوبت ها در سایت نمایش داده می شوند تا مشتریان بتوانند مشاوره های خود را رزرو کنند. 


مدیریت متمرکز پرونده‌ها

پس از ثبت فروش، کارآفیس به‌صورت خودکار پروژه و وظایف مرتبط با هر پرونده را ایجاد می‌کند.

تمام اطلاعات در یک داشبورد یکپارچه گردآوری شده است. با بهره‌گیری از برچسب‌ها، وضعیت‌ها، رنگ‌بندی و تاریخچه فعالیت‌ها، هیچ مرحله‌ای از پیگیری‌ها از نظر شما پنهان نمی‌ماند.

نوار بالای پروژه، تمامی سوابق مرتبط با همان پرونده را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از گزارش‌های زمانی گرفته تا سفارش‌های فروش، فاکتورها و سایر اطلاعات ضروری.


فضای کاری اختصاصی

برای هر پرونده یک محیط کاری مجزا در نظر گرفته شده است تا بتوانید اسناد را به‌صورت امن نگهداری، مرتب‌سازی و مدیریت کنید.

امضای الکترونیکی کارآفیس

امضای دیجیتالی کارآفیس این امکان را فراهم می‌کند که اسناد را قانونی و آنلاین، تنها با یک کلیک، تأیید و امضا کنید.

 

امور مالی شفاف و سریع

            ​​

فاکتور ها را براساس نرخ های از پیش تعیین شده، بازه های زمانی یا مراحل پرونده برای مشتریان ارسال کنید.

کار آفیس کاملا با شرایط و نیازهای خاص کسب و کار شما  منطبق می شود.

         
 فاکتور ها بصورت اتوماتیک و آنی صادر شده و به مشتری ارسال می شوند.

سیستم گزارش دهی یکپارچه کارآفیس امکان پیگیری زمان را از یک پرونده، وظیفه یا پروژه فراهم میکند.

این پیگیری از روی لپ تاپ یا گوشی موبایل قابل دسترسی است.

این امکانات خاص، مدیریت مؤسسه حقوقی با کارآفیس را بی‌نقص می‌کنند:

فروش یکپارچه

از ارائه پیش فاکتور تا فروش و صدور فاکتور با حداقل نیاز به دخالت و بصورت اتوماتیک انجام میشود.

ساخت ساده وبسایت

در عرض چند دقیقه یک وبسایت حرفه ای بسازید و از امکانات آنلاین شرکت خود لذت ببرید.

CRM

سرنخ‌های شما در یک داشبورد ساده و متمرکز مدیریت می‌شوند.

نمودارهای برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی منابع برای پرونده‌های خود را ساده‌سازی کنید.

صدور فاکتور سفارشی

فاکتورهای سفارشی را بر اساس ساعات کارکرد، قیمت‌های ثابت، مراحل پیشرفت و موارد دیگر ایجاد کنید.

داشبورد پروژه

تمام جزئیات مربوط به هر پرونده، از جمله زمان صرف‌شده و تحلیل هزینه‌ها را مدیریت کنید.

ماژول های متنوع برای بهره وری ویکپارچگی سیستم



ارتباط با مشتریان(CRM)

فرصت های خود را مدیریت کنید.


وبسایت

همه فعالیت‌های خود را به نمایش بگذارید.


پروژه

مراحل پیشروی پرونده‌ها را رهگیری کنید.  


قرار ملاقات ها

زمان‌بندی خود را حفظ و نگهداری کنید.


ساعات کارکرد

زمان صرف شده را رهگیری و فاکتور کنید.  


صدور فاکتور

فاکتورها صادر کنید و صورت‌حساب دریافت کنید.  

این ها تنها چند ماژول پرکابرد از کارآفیس هستند. اشتراک کارآفیس شامل همه ی ماژول ها میشود که یکپارچگی بسیار گسترده تری  را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد تمام جنبه‌های کسب‌وکارتان را به شکلی یکپارچه و کارآمد مدیریت کنید.